Op woensdag 18 maart hadden we weer een Algemene Ledenvergadering (ALV). Op de agenda stonden het verslag van de ledenvergadering van 2025, het Jaarverslag Lis Hartel 2025 en de terugkoppeling van de kascommissie.
Verder hebben de leden ingestemd met Hanneke als de nieuwe voorzitter en Nienke als penningmeester. Daarmee bestaat het dagelijks bestuur nu ook formeel uit Hanneke, Nienke en Guido (secretaris). Herbert Wubben is vanaf heden een nieuw bestuurslid, welkom Herbert! Hiermee zoeken we nog één nieuw bestuurslid voor onze vereniging. In onderstaande video van de gebruikte presentatie van de ledenvergadering, stelt Herbert zichzelf voor.
Hier vindt je de link naar de presentatie: https://youtu.be/bQf2UsOSMOo


Geef een reactie